fredag 1 oktober 2010

myskväll med egna regler

























Hej där alla ni hemma i soffan eller fotöljen!
Idag har minst sagt varit en hektiskt dag. Under denna dagen så har jag hunnit med att: gå i skolan, träna, få en mindre chock, köpt en väska och übersnygga örhängen, solat, ätit på donken och nu ligger jag här ihopkurad i soffan under täcket med choklad, massa tända ljus och pirates-marathon :) heelt okej!

Tanken med denna fredagen var från början att dra ut med kompisarna och göra staden osäker men efter ett tag in på dagen så kände jag mig inte lika sugen på festligheter längre. Det som avgjorde att jag stannade hemma var att jag var trött efter träningen samt att ha konkat runt på väskan i flera flera timmar, med också dessutom att mina föräldrar åkte bort på någon konsert i Gbg. Jag som nästan aldrig är ensam hemma tog då tillfället i akt så att säga :) passar mig utmärkt att göra precis vad jag känner för utan att någon annan kan styra och ställa.

Nu ska jag fortsätta att se på pirates, har fått pausa för att jag inte har kunnat konsentrera mig på filmen nu när jag bloggat haha, lyckat jag vet!

love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar