måndag 25 oktober 2010

inget ord

Jag haft luftvägsinflammation i ca 2månader nu. Igår hostade jag sönder mig och nu kan jag inte ens sträcka helt på mig utan att det gör så ont så man tappar andan. Jag kan tänka mig att smärtan kan jämföras med att bryta ett revben vid minsta felaktiga rörelse. Haha, kände mig som en mask i morses när jag skulle upp ur sängen, fick åla ur så att jag kunde sätta mig på golvet och resa mig därifrån. Hemskt. Men vad ska man göra? jag äter hostmedicin och det är tydligen det enda man kan göra åt saken, life's rough har jag hört!
Hur känns det att inte få träna då? Inte ens idrotta i skolan.. helt åt skogen! Jag vill öppna dörren och springa, springa och åter igen springa för sånt här klarar jag verkligen inte av. jag måste få röra på mig, jag blir galen. -Jag låter redan galen haha.

Inte nog med detta, datorerna på skolan krånglar så nu kan jag inte spara mitt arbete. Kul. Kul. fast nää :P

nu måste jag pysa!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar