måndag 11 oktober 2010

cant get enough


















Hallåhallå,
Sitter här i soffan och halvsover, har haft en lång dag idag! nästan 11h i skolbänken varav de 3sista bestod av att sitta och lyssna på en föreläsning! Tur att föreläsaren (som är ifrån Kenya) var lättsam av sig annars vet jag inte hur det skulle sett ut i det klassrummet! :P

Nu är det en lugn vecka som väntar, vilket känns väldigt skönt! Ska ta friskis och svettis-pass med 2 andra skolklasser förrutom vår egna på 17pers i fullklass! Vi ska mosa dom hehe.
Senare på eftermiddagen ska jag kila till biblioteket och leta upp lite nya böcker till ett nytt skolarbete, måste ha ny research förstår ni! På kvällen blir det antingen kickboxing eller gymmande på frikis beroende på om det finns plats över! Jag var väl så att säga.. lite sent ute med att boka haha.

Nu ska jag krypa ned i sängen och försöka få lite mer antal timmar än vad jag fick i natt!
Sleep tight!

love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar