tisdag 19 oktober 2010

just a little bit

 




































Hallå där ute!
Nu sitter jag här och har fått tummen ur och här är då äntligen en bild på min favoritväska som snällt har fått stå i ett hörn i mitt rum och sett fin ut. Jag har inte ens använt den än.. känns bra. Ska under lovet bege mig till en av stadens alla skomakare och få den fixad!

Vad har hänt med vädret nu förresten? Regnet har hittat tillbaka till Borås och idag fick vi till och med hagel som täckte gatorna vita under många minuter innan det smälte bort på den "varma" asfalten. Även fast skorna tog in vatten motsvarande floder i det fallande regnet och paraplyt gick sönder så har dagen varit relativt hyfsad!
Imorgon är det många saker som händer så nu ska jag kasta mig in i duschen för att sedan bege mig till sängen för att få lite vila!

Vi hörs imorgon!

love

1 kommentar:

  1. Snygga väskor, fin skylt & va söööt du är som har sparat lappen, du är bäst Lizzan, absolut bäst! <3

    SvaraRadera