lördag 2 oktober 2010

Aldrig någon vila

Hallå på er och godmorgon till er som var ute igår!
Eftersom att det är helg så har jag passat på att sova riktigt länge för en gångs skull. Är dock fortfarande trött, men har hunnit med att städa mitt rum och fixa och dona lite. 17.30 ska familjen bowla med släkten (kan gå precis hur som helst) och fram tills dess så ska jag lägga all min tid på plugg. Vilket liv jag har..

Förresten, ända sedan jag fått tandställning så har jag inte vågat tugga tuggummi för jag har varit rädd att tänderna ska flyga ur, att tandställningen gör detsamma (har ju redan hänt en gång så.. hehe) eller att det ska fastna och hela munnen blir igentrasslad haha. Men idag så bestämde jag mig för att prova på det och det funkade taadaaa! :) är verkligen överlycklig eftersom att jag har lite av ett beroende av tuggummi -det är ju så sjukt gott! ;P

Imorgon kommer lite bilder på mina finfina köp som jag gjorde igår och därmed gjorde slut på den del av mitt studiebidrag som jag valt att inte spara! Imorgon väntas också träff med min samhäll B-grupp för att gå igenom och öva på en presentation som väntas på måndag och därefter bad med Sofia och Matilda. Vi ska ha bad i veckan och jag måste tydligen ha lärt mig dyka innan dess. Jag vet, jag är efter.. kunde en gång i tiden dyka men sen en dag så gick det inte mer och nu är jag hur skraj som helst för att behöva göra det. Gaah.  Nu ska jag återgå till arbetet. 

Stay close
Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar