onsdag 20 oktober 2010

thoughts come at night, slowly

Godkväll!
Varför har jag en viss tendens att skriva kvällsinlägg? tänker jag mest då?! So I guess.
Idag gav jag mig ut på en orienteringsdag, tog igen från tidigare missat tillfälle vilket innebar att jag var ute i 1,5h. Jävla slit alltså, men så sjukt skön känsla efteråt, vi kom in tre minuter innan maxtiden, hade tagit alla stationer som vi skulle ta och vi var dessutom inte heller sist! Awesome :)

Imorgon börjar jag klockan tio med eget arbete, jobbar med narkolepsi.. spännandespännande, ser faktiskt fram väldigt mycket till lektionen! Ska jobba väldigt bra imorgon, yesyes!
På eftermiddagen bär det dessutom av till min gamla skola, Dalsjöskolan, där jag ska tillsammans med en lärare och min rektor presententera Almåsgymnasiet och försöka få fler till oss nästa år, mohaha sånt är jag bra på ;O

Jag återkommer mer imorgon och kanske kommer med lite nya saker till bloggen, who knows? only time will tell om jag är på humöret!

love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar