torsdag 14 oktober 2010

not yet in the dormancy of my dreams

Ja nu har det ju hunnit mörkna innan dagens andra inlägg kom dimpande ner på bloggen! Det är så lätt att glömma.
Skönt är det iallafall att jag har ännu ett skolarbete avklarat, nu är det bara 1,5 arbeten kvar som till min fördel är relativt lätta! I helgen ska jag iväg på äventyr så det blir till att de blir klara imorgon. Men också så har jag mycket av lördagen och några timmar av söndagen likaså om det inte blir så att jag övningskör istället hehe :)

Imorgon är det som vanligt en kort dag vilket känns underbart med tanke på vilken dag det är, det betyder mer tid för träning och att vistas med folk man verkligen, verkligen tycker om! :)
Ska dessutom stanna hemma imorgon kväll, krypa ned i fotöljen med en stor fet godispåse, prata massor, se massa bra filmer och äta goood mat! Så mysigt!!

Vi hörs imorgon då jag kanske faktiskt känner att jag orkar hålla ögonen öppna! hehe
Kanske händer det att jag slänger upp en outftbild och jag SKA lägga in en bild på min väska som jag köpte i början av månaden!
Sleep tight,

love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar