söndag 3 oktober 2010

att kunna dra en lättnadens suck

Vilken helt fantastisk känsla! Jag är klar med samhälls B -arbetet, lättnad!
Neeeej just det.. så var det dedär med att lära sig texten utantill...:/ jag måste få njuta en liten stund innan jag tar nästa problem, eller?

Jag sitter nu i efterhand och bläddrar i böckerna från biblioteket som jag lånat, kollar lite på texten, drar loss mina post-it lappar med stödord som färgstarkt fyllt större delar av böckerna med (jag kan lova att jag fyllt papperskorgen till hälften redan) och man kan ju inte låta bli att lukta lite på böckernas sidor.. bara lite.
Ända sedan jag såg Sex and the city filmen, scenen då Carrie luktar på en bok från biblioteket så har jag alltid undrat om det verkligen är någonting speciellt med det. Jag måste låta helt vrickad när jag säger att, ja det är det faktiskt. Jag har absolut ingen aning om vad men någonting är det garanterat, eller kanske har den bara varit med ett tag vad vet jag?! ;)

Det ska bli en lättnad när jag slänger upp dom på återlämningsdisken igen i alla fall och lämna dessa veckor bakom sig! Längtar tills vi har fått det gjort och man kan sitta där och känna sig antingen jättenöjd eller skitkass, vår grupp satsar på det första alternativet sen är det upp till dom andra att inte få oss att luta åt det andra hållet haha, yeees. Nu ska jag övaövaöva.

Laterolove

1 kommentar: