torsdag 30 september 2010

Got my eyes on you!























Tjofräs!
Åter igen sitter jag här och jobbar sönder mig! Blev nog förgiftad av subways kyckling idag med.. kul. Ångrar att jag inte gick tillbaka till kassan och tryckte upp kycklingen i ansiktet på dom! När jag smakat på kycklingen märkte jag att den var helt blöt och slemmig. Det gick bokstavligt talat att pressa ut vätska från den! Jävla vidrigt!

Nu har jag officiellt kommit igång med min träning också vilket bara är att hurra för! Jag har köpt kort på friskis och igår drog Beckan med mig till ett spinningpass (medel). Ett ord: fyfaan! Jag trodde jag skulle dö. Efter 15-20minuter så skakade mina ben och bara tanken på att passet skulle hålla på i en timma gjorde inte det hela bättre. Men efter att ha bastat och en låång dusch så kändes det bättre men jag trodde allt att inte mina ben skulle orka hålla mig uppe efter att jag klev av cykeln. Men pokerfacet åkte på hehe. inte.
Vad jag kunde se idag så verkade det inte vara några som skrattade åt mig! Thank god! :P

Kom snart tillbaka :)

love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar