söndag 17 oktober 2010

lär mig aldrig!

Bild från lördagens mysiga stämning!                                                                      

Godkväll där ute i.. ja vart ni nu är!
Här sitter jag ännu en dag med datorn i knät ute i köket och pluggar fram till sena kvällar för att jag aldrig lyckas få tummen ur och göra sakerna på en gång när jag väl får det. Bra jobbat säger jag bara, än en gång.

Imorgon händer vääldigt mycket i skolan så det gäller att jag är på topp, visst låter det ganska orimligt att jag sitter här vid denna tiden då?! Jag tycker också det. Men för att klara av vad morgondagen kräver av mig så måste jag sitta kvar. Lovely. Kewl.

Jag vet att det inte blev som det var utlovat med bilder på väskan det ena efter det andra men vi får alla hoppas på att någonting kommer i veckan.

Vet ni vad som händer mig om en vecka? jag sitter och kör bil ner till hillerstorp. JAG KÖR!
Haha, jag hoppas att vi har en riktig försäkring på vår bil! Jag har redan försäkring på mig själv det vet jag sedan innan och bara de som ska åka med har samma försäkring så är jag lite tryggare haha
Nej, nu ska jag ta och öva på lite saker innan jag kryper ner i min väldigtväldigt efterlängtade säng!

love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar