onsdag 13 oktober 2010

days to keep in memory



TjolahopP!
Hur mås det? hoppas ingen har åkt på höstsnuvan än, jag har klarat mig än så länge iallafall (pepparpeppar), dock har jag hört alltför många gå och snora inne i den stora staden. Det dröjer väl inte länge kan jag tänka mig med min tur! hehe

Imorgon är det torsdag, vilket innebär att det är en soft dag i skolbänken, börjar tio, lektion i 1.40, håltimma och sedan lektion fram till 15.20. Kan väl knappast bli bättre?! :)

Någon mer än jag som är sjukt sugen på att ta några härliga höstbilder med massa gula och röda löv och stora halsdukar med sådär lagom höströdnäsa?! :P

Längtar tills höstlovet, då ska det bli lite nytt i mitt rum så förhoppningsvis kanske man kan slänga in lite bilder på bloggen om det finns intresse :) Be patient!

love

1 kommentar: