tisdag 2 november 2010

Gone?























Jag tror det omöjliga har hänt nämligen att min hjärna regnade/blåste bort idag hahaha! Jag sitter och tycker folk är skittrista över att de inte har uppdaterat sina bloggar på år och dar och så sitter jag här och har själv inte ens brytt mig om att uppdatera på årtusenden haha ja jag säger då det! Det finns bara vakuum i mitt huvud nu känns det som! Dagen började ju inte speciellt bra så jag får väl skylla på det. Jag försov mig när jag skulle jobba. Väckarklockan stod på 5, halv 6 vaknar jag av att mamma störtar in i rummet och frågar varför jag inte gått upp än?! Skulle med bussen tio över 6, stress? nej vad är det?! haha. Trött tjej.

Idag har hela arbetsdagen gått åt att handla varor iallafall, 8-16 busybusy! Jag kan nog Maxi utan och innan nu iallafall, häpnandsväckande vad man kan lära sig på en dag.. rättelse, några timmar.

Tog sedan en mysig fika med mamma i höstrusket och pratade skit och det slutade med att jag kom hem med två plagg med oerhört hög mysfaktor! Nu ligger de bra i garderoben och på kroken :) Ni får en liten sneekapeek eller vad det nu kallas haha, insatt?
Nu ska jag fixa en kopp te och vira in mig i filten och lyssna på regnet .. eller så druknar jag i höstmusiken .. jag återkommer ;)

Seeyah
love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar