tisdag 23 november 2010

Röda gardiner mot ett vitt vinterlandskap























Tyckte att bilden från foki passade in väldigt bra på denna mysigt vita dag! Alltmer börjar färgerna konkurera ut den lilla svarta och hur läckert är inte det? Helt sjukt nice. Synd bara att man inte kan gå i ett par härliga gula, blåa eller röda pumps såhär års för jag dör vad snyggt det är. Jag kanske har ett väldigt konstigt tycke men pumps till en stor mysig päls -hur snyggt? Jag får helt enkelt ta och skaffa mig ett par och börja använda när temperaturen har gått upp lite och snön försvunnit helt enkelt! Fram tills dess får jag väl ta och skaffa mig ett par andra skor som passar i detta nordliga vinterlandskap. I like it!

Stay close!

1 kommentar:

  1. GöttGött! Tycker det låter snyggt i mina öron i alla fall! Go for it bruden :) <3

    SvaraRadera