tisdag 30 november 2010

just another day























Sitter i datorsalen och kollar på medans Matilda har datastolsrace i biblioteket samtidigt som Sofia sitter med mobilen i högsta hugg och filmar hela händelsen, undra hur skolgången skulle se ut dom två? Antagligen skulle det bli väldigt tråkigt! Ni är uppskattade tjejer :)

Om en liten stund kommer mami och hämtar mig och då bär det av till Borås små tygaffärer för att leta tyg till gardiner, överkast, väska m.m. Jag är väldigt sugen på att göra mig en copycatväska av något slag med lite inslag från lite överallt, spännande! Ska försöka bli lite fixig. Det kanske låter klichigt (klachigt?) men julen gör någonting med mig, känner mig helt annorlunda. Vem vet, jag kanske har en personlighetsklyvning? Schizo? En tvilling inuti mig själv som plötsligt tar över kontrollen över min kropp? läskigt..
Äsch, I like it anyway :)

Snart blir det julklappar för hela slanten, måste passa på så att jag inte är ute i sista miuten, det ska vara väl genomtänkt!

love, live

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar