tisdag 23 november 2010

Juliga känslor






























Åh vad jag älskar vintern, bara ännu en anledning till att få bete sig som ett barn i snön, ha snöbollskrig, brottas i snön, göra snöänglar, åka pulka etc. Underbar årstid. Dessutom har jag ett mål fram tills dess att snön försvinner helt (alltså har jag till och med våren), jag ska lära mig att åka snowboard! Det kommer bli väldigt spännande och detta innebär att jag måste öva balans och bygga upp lite mer benmuskler, shit.

Ser fram emot att om några veckor ska jag samla lite vänner hade jag tänkt och dra med dem ner till jul på Liseberg, det finns inget mysigare! Det kallar jag stämning!
I helgen blir det ut och leka i snön och kanske ta lite härliga snökort! Awesome! 

_____

Min syster, min mamma och jag har suttit och pysslat med julkransar och lyssnat på gamla hederliga jullåtar såsom "jag såg mamma kyssa tomten" och "tänd ett ljus",, jättemysigt!
Vad tycks?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar