lördag 20 november 2010

Friday night ..live

















Ja vad ska man säga? Med en pappa som har somnat av uttråkelse och en uttråkad mor och dotter -vad göra? Jo filmkväll! och frågan var då den: vilken såg de? Här är svaret: Allt för min syster.
För er som har sett filmen förstår säkert hur de senaste timmarna då varit men för er som av någon anledning missat att se den.. först och främst: se den(!) väldigt salta tårar har forsat ner för våra kinder (min kudde är helt genomblöt..). Den är helt underbar!
Det var ett bra sätt att tillbringa kvällen med, ska hjälpa mamma med tvätten om en liten stund, snäll som jag är :P

Nu till någonting annat, imorgon kommer jag inte få ligga och dra mig, tvärtom. Med 09.28 bussen drar jag mig mot staden och friskis för att gymma ordentligt! Ska bli nice :) Senare bär det av till Beckan för en myskväll, perfa! looking forward!

Ciao,
love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar