söndag 28 november 2010

Mormors ängel



















Och snön bara fortsätter att falla!
Dagen har varit otroligt seg, ja kvällen var bra igår.. lite för bra kanske, därav mår man som man förtjänar!
Eftersom att det är första advent så innebär det att vi hade gäster hemma i form av familj med sin familj osv. Förstår ni? Min syster och hennes man och hans föräldrar. Vi (dom) åt lutfisk medan jag och min systers man åt julkorv, myycket godare val! hehe.

Knäppte lite goa bilder för några timmar sedan men eftersom att min dator och internet lever sitt egna liv så får man anpassa sig efter datorn och inte tvärtom. Med hela rummet fyllt med stearinljus och ett ständigt fullt glas med julmust eller glögg så har jag även fått lite skolsaker gjorda.

Nu blir det fortsatt "da vinci -koden" och sedan duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar