onsdag 24 november 2010

Röda näsor och frostiga hårtoppar


























Sista dagen jag tillbringar hemma sedan i måndags och rastlös som jag är så ser jag på tecknat. Ja, så går det när man umgås för mycket med matilda. Som ni kanske såg på bilden så går american dragon.. sitter och hoppas på att svampbob ska börja. Såg nu att jag hade lite fel kanal dock. Ja man får kalla mig nerd i nuläget haha.

Har tänt lite ljus för att försöka få det lite varmare, jag kokar men fryser sönder samtidigt vilket inte känns alltför stabilt men vem vet, jag kanske försöker mig på att tända kaminen?! Då måste jag bara se till att det inte ryker in och att jag inte glömmer av elden.. lätt hänt!

Jag ska skriva klart det sista på min inlämning om granskning av två politiska partier, hatar när man ska skicka in till urkund då det känns som om man har plagierat (lär mig aldrig det riktiga namnet) hela texten med åsikter m.m. Det är precis som när man möter en polisbil eller en polis på stan, kanske när man går genom säkerhetskontrollen på en flygplats.. jag blir skitnervös och tror att de ska ta mig trots att jag inte har gjort någonting fel! Eller är det bara jag som är så löjlig?

stay close, more to come

1 kommentar:

  1. hahaha lilla hjärtat, va ska jag säga? Jag kommer alltid att vara ett barn ;) love <3

    SvaraRadera