onsdag 15 september 2010

Alla måste börja någonstans..

Hallå där alla nyfikna och som kanske precis har hittat hit!
Mitt namn är Lizette och jag bor i en liiten håla ca milen utanför Borås, här händer absolut ingenting så detta är vad man får sysselsätta sig med! Jag är 17 år och förväntar du dig en blogg á la Dessie eller Paow ja, då måste jag göra dig besviken :) 

Jag bloggade tidigare på annan adress men gick igenom det förmodligen vanligaste bland bloggarna -först obsession och sedan bloggtorka (+uttråkning) men nu startar jag på ny kärna! Hjälp till och kommentera så kanske jag inte gör er besvikna!!

Det denna bloggen kommer handla om är precis som alla andra där ute (vilken jävla wannabee jag är, eller hur?) mitt liv, mina tankar, det senaste som fått följa med mig hem i påsarna och inneburit att jag fått tömma hela plånboken (nejnej jag spontanshoppar aldrig) vad finns det mer att nämna? en salig blandning av det du kan tänka dig om en person! Ibland gillar du det, ibland hatar du det -deal with it!! :)


Det var allt för denna gången -en snabb presentation av bloggen! titta gärna in igen :)

love

1 kommentar:

  1. Lizette...varför berättade du inte på din förra blogg om din nya? Jag blir besviken här...

    SvaraRadera