onsdag 29 september 2010

"Liten blivit stor"


Hallåhallå!

Sitter hemma och hostar igen, jag börjar seriös undra om jag är allergisk mot någonting i detta huset? För visst är det märkligt att hostan kommer och gasar på i 120 när jag kommer hem men inte i skolan där jag tjatar sönder? Märkligt i mina ögon iallafall.

Ikväll ska jag dra mitt första friskispass med Beckan. Spinning står det på schemat! Om jag känner mig själv så kommer jag säkert ha den sjukaste träningsvärken imorgon. Kul att Almås har trappor precis överallt så jag kommer se ut som en gås när jag vandrar fram i korridorerna, och JA man får skratta åt mig! ;)

Nu måste jag köra gasen med alla prov och manus till redovisningar så ..seeyah

love

1 kommentar:

  1. Sound's great dude! AS SÖT BILD! Taggar fredag ELLER?! Love ya! /M <3

    SvaraRadera