fredag 24 september 2010

Sick of it!

Hejhopp,
Kvällens planer var inställda på utgång med matilda med brudar men det kände jag under dagen att så skulle inte fallet bli. Jag mådde inte bra. Ont i huvudet och hosta, hosta och åter hosta. Men nu har jag fått hostmedicin så jag hoppas bara att den gör sin grej och gör mig frisk för nu orkar jag inte vara "sjuk" längre!

Idag blir det soffan med bra film, en fet godispåse och.. ja god mat! :) Imorgon ska jag palla mig till staden för en fika tillsammans med några jag gör ett grupparbete med sedan blir det nog markaden en liten stund, ska fasen inhandla en drömfångare som jag fick ögonen på idag :):)

Nu ska jag plocka undan lite här så att maten kan få plats på bordet när den väl är klar!
stay close!

love

1 kommentar:

  1. SNYGGING, jag intar din medicin för kvällen! Krya på dig nu, så hörs vi, I love you <3

    SvaraRadera