torsdag 23 september 2010

Jaha, så ligger man här .. i sängen med huvudet djupt nerborrat i kudden och försöker stänga ute sig från minsta ljud, rörelse eller ljusstråle. Bör jag tala om vad ljuset från datorn gör mot mina ögon i detta nu?
Men samtidigt, att bara ligga här och inte göra någonting, dricka lite kaffe, hosta sönder mig, sova lite, hosta lite till osvosv .. it makes me go nuts!!

Jag försöker roa mig med filmer, vara lite social med mamma som är ledig och pysslar om mig för fullt.. men varför ska hon pyssla om mig när jag vet hur mycket hon har att göra i resten av huset?!! Så därför är hon bojkottad från mitt rum nu hehe. Oj se där,fick till lite humor i "allvaret" *stolt*.

Å andra sidan, jag njuter fast samtidigt plågas av att almås 2or nu är ute vid ryaåsar och orienterar. Jag trivs bra här, men vill såklart inte vara sjuk! Jag vill röra på mig och kunna springa mig totalt utmattad utan att hostan dödar mig.. uscha.

Nu ska jag borra ner mitt huvud i min härligt svala kudde åter igen och har planer på att när jag vaknar.. då ska jag vara frisk igen :)

love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar