tisdag 28 september 2010

what is going on?!!!

Jag har ingen aning om vad som försiggår i min kropp just nu. 
Jag har hostat i 2 veckor och igår trodde jag att det hade försvunnit men när jag kommer hem från skolan så börjar hostan igen. Samma sak idag -har nästan inte hostat någonting men när jag kommer hem.. ja då vänder det. Dessutom så är jag, tillskillnad mot vad jag brukar vara, jättevarm. Inte febrig, inte svettig utan bara genomvarm. Inuti. Det kanske är stress, det kanske är press eller så är det någonting helt annat. Vad vet jag liksom?! ;P 

Har suttit med böcker om globalisering samt handel och politik sedan jag kom hem från skolan tills för en timma sedan då jag satte mig och väntade på min kära kompis och granne från Paris skulle ringa mig men nej.. så blev det inte. Hon dök aldrig upp haha. Jaja, jag har pluggat järnet idag och försökt begränsa vad man ska ha med i arbetet som för övrigt ska vara klart på torsdag (sa jag att jag redan är död). Jag är motiverad som fan men gud vad det tar på hjärnan haha. Är helt slut nu så jag ska dra mig mot min säng som ser väldigt inbjudande ut just för tillfället, är säker på att den är det om 10minuter också :)

Vi hörs imorgon!

love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar