söndag 19 september 2010

pipsak för de som glömmer

Bild från fredagens äventyr; Jag, Ofelia, Rebecca och Pixie


Varför är det så att man alltid tappar bort saker när man behöver dem? Här sitter jag i hemmet med penna och papper i högsta hugg, varvar med böcker, och pluggar för fullt. Eftersom att jag knappt har någon röst kvar av någon random anledning så ligger också travar med halstabletter och stora vattenflaskan nära till hands. För att inte förstöra min hals ännu mer så har jag också på icke-sjungvänliga låtar.. frustrerande. Hade tänkt att visa er min stoora hög med böcker men nu så hittar jag inte sladden så jag kan överföra bilderna till datorn. Bra jobbat!!

Anyway, har mycket nu i början av veckan och dessutom har jag märkt att man har tappat bort frågepappret till ett prov i omvårdnad som ska vara på tisdag. Man blir ju som man umgås och det märks för antingen så har kompisarna slarvat bort det eller glömt det i skolan.. grejt.
Nej nu ska jag inte dryga mer, plugg väntar..........wiho....... aandas.

Om jag mot all förmodan skulle hitta sladden så får ni se bilderna efteråt, dessutom en annan kul bild från när jag rensade i smyckesskrinet igår!!

Love

1 kommentar:

  1. Menar du att du umgås mycket med mig & att jag tappar bort mina saker? Frågan ÄR.. Vem har tappat bort sitt halsband typ.. tre tusen gånger? ;)

    SvaraRadera