lördag 18 september 2010

Ut med gammalt, in med nytt?

"Ut med gammalt, in med nytt" heter det ju fast jag gillar mer den omvända versionen "in med det gamla och bort med det nya, eller mixa" haha kom på den nyss :) Jag bara älskar den gammaldagsa stilen som tyvärr många försöker efterlikna men då floppar totalt! Jag kan ju inte direkt säga att jag har lyckats, oohnej, det ser för jävligt ut. En stor blandning mellan gammalt och nytt.. och inte en lyckad sådan. Men nu har jag fina visioner av vad som komma skall och denna gången ska jag lyckas och i planen ingår också att haffa pappas herrbetjänt, jag tror den kan passa bra mot en vitkalkad cementvägg, mums!!

Måste städa först.. fan. Det ser för jävligt ut!
Måste kila, är ni riktigt snälla så kan ni till och med få en bild på mitt kärleksröööda hår :)

love

1 kommentar:

  1. Jag vill ha en bild på ditt hår & rummet nu tack! Love/ M

    SvaraRadera