lördag 8 januari 2011

what you didn't knew until now



















Fick en liten idé om att jag kunde skriva några saker många av er inte vet om mig. Många av er känner mig inte alls, eller åtminstånde inte speciellt bra så tänkte därför att det kunde vara lite kul! Förhoppningsvis så kan ni få en bättre bild om vem jag är och vad jag tycker om. Enjoy.. eller något..
  1. Jag är otroligt klantig och snubblar alltför ofta och för att inte tala om att vricka fötterna, Borås som har kullersten precis överallt är alltså inte en speciellt bra stad för mig!
  2. Jag har opererat mitt knä och fått ett nytt korsband men också har ledbandet och minisken varit rakt åt helvete i samma veva, orsak? Målvakt som jag är landade jag fel efter ett upphopp på en träningsmatch.. bra jobbat!
  3. Jag sjunger konstant, överallt, vad som helst. Musik är något som alltid får mig på gott humör!
  4. Jag har förmodligen världshistoriens sämsta humor och är för det mesta den ända som skrattar åt helt random saker medan jag får menande blickar..
  5. Jag älskar känslan efter ett ordentligt träningspass, gärna såpass att benen skakar och andningen är alltför snabb.
  6. Jag hatar science fiction och har aldrig och kommer aldrig att se på filmer som starwars osv.
  7. Det jag alltid kollar på hos en kille är hans leende och ögon, det säger allt om personen.
  8. Jag kan varje replik och sång i lejonkungen 2.....
  9. Innan jag träffat en person ett par gånger så kan jag vara väldigt blyg.. något jag inte är i vanliga fall.
  10. Innan jag dör vill jag, bl.a, ha hunnit hoppa fallskärm, bo i Paris och rest till så långa länder jag bara kunnat!
Här har ni lite om mig och kanske kommer det fler som dessa i framtiden, kanske ha olika teman? anyhow, nobody knows!

Over and out!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar