måndag 24 januari 2011

Inspiration



















Pic: Jujubeads

Ska in till staden med mammi i nästa vecka och ska då gå förbi pistolero för att se om det går att pierca ett nytt hål i vänster öronvinge, om det nu heter så, har haft ett där tidigare men eftersom det krånglade så tog jag ut det men nu ska jag skaffa ett nytt. Funkar det inte i vänster så kör jag på höger! Det är definitivt den snyggaste piercingen man kan ha! Enkelt men så jävla snyggt! Längtar tills man kan börja använda snygga ear-cuffs som denna från Jujubead, kanske göra egna till och med? Inspiration till tusen i vilket fall! mums

Update: Ja, jag är faktiskt medveten om att man kan ha earcuff utan något hål, trodde att jag inte skulle behövt säga det, tydligen inte, haha! Men visst är det råsnyggt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar