fredag 28 januari 2011

Flumbulle
















Pic: Me & Walt Disney

Sitter och sipprar te i mängder för att kunna fokusera på mitt arbete när jag egentligen bara vill slänga mig i soffan, hoppa lite i den och flumma med mina vänner genom utgång. För första gången på riktigt länge känner jag ett sug för att dra ut och göra stan osäker men istället måste jag sitta hemma och vara koncentrerad och avsluta arbetet om mänskliga rättigheter. Det känns inte rättvist alls. Te är min plugg-drog och jag måste alltid ha det för att bli koncentrerad, nu när jag faktiskt inte är koncententrerad och känner mig som en flumbulle så börjar jag jämföra mig med sköldpaddan i Hitta Nemo, hippie-hög-sten-coola sköldpaddan. Nej, jag lyckades ju faktiskt hitta någon slags koncentration mitt i bild-tagandet för att inte drukna i flumhet så jag får väl försöka hitta det fokuset igen!

Peace Out!

1 kommentar: