torsdag 6 januari 2011

It goes up, and then it goes down


















Pic: me

Hela dagen har gått ut på att förebygga en förkyldning som håller på att bryta ut nu lagom till skolan börjar, hur kul är det då? Inte alls. Har alltså knarkat echinagard, esberitox& vitaminer.

Imorgon bär det av till staden med brudarna för en fika och tanken är att jag ska droppa in på Jolinas rea och se om jag kan hitta mig någonting! Hoppas kan man alltid göra. Har jag turen med mig och jag någonting, utan att jag ska känna mig varken pank eller snål, så hamnar det kanske en liten bild här inne på bloggen! Ska dessutom gå in i en naturläkemedelsaffär och skaffa lite mer vitaminer så man kanske kan få slippa dessa satans förkyldningarna! Jag kanske kör på lite träning efter eller innan dessutom om inte min kropp säger annat!

See yah later aligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar