torsdag 6 januari 2011

To do whatever it takes

















Seg som jag var när jag vaknade idag så har dagen gått väldigt .. ja lite av båda faktiskt. Har sett på en film som jag har i läxa och ska svara på lite frågor om den, så tanken är egentligen att jag ska skriva på den nu.. men jag tycker faktiskt att alla förtjänar ett litet brake, speciellt då jag börjar bli förkyld.
Mina kick-ass shoes från nelly är tillbakaskickade nu och jag väntar in ett par nya som inte ser ut som om någon har använt dom, skavda som de var, tråkigt!

På tv:n går en väldigt söt film, kingkong. Älskar den filmen, bortsett från de scener då alla äckliga kryp kommer fram och börjar äta på alla.. inte nog med att det är insekter utan de ska envisas med att göra dem gigantiska också. Jag som har världens araknofobi klarar inte av det här. Usch.
Men nu får jag väl sätta fart och arbeta lite så jag kan njuta av resten av lovet, det lilla som är kvar!

Peace,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar