onsdag 26 januari 2011

En väntan























Pic: unknown

Dagen idag har gått ut på att vi skulle ha en s.k resursdag, istället fick vi ha sex och samlevnad sådär härligt klockan 8 på morgonen. Efter flera timmars väntan fick vi tillslut sätta oss och välja IV-val till trean, det fick bli Psykologi B, Matte B och Historia A, nytta med nöje so to speak men hur kul det är med matte känner jag att jag inte ens tänker kommentera!

Då klockan närmade sig halv 2 var det dags för dans med viskastrands el- och mediakillar. Efter att stelheten släppt mellan alla elever så blev det faktiskt kul ! Men allt har sitt pris och när vi väl skulle bege oss hemmåt så strejkade min fot, den var svullen och ville inte göra som jag ville, tillslut släppte det också som tur är!

Efter lite skolarbete så väntar nu sängen! Imorgon väntar 1, kanske 2 lektioner och sedan ska jag HEM! Börjar halv 10 och slutar två timmar senare, uunderbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar