tisdag 22 mars 2011

the struggle



















Har legat nerdrogad i sängen med te, ibumetin och nässpray sedan klockan 10 imorses och kämpat med världshistoriens förkyldning! Kämpade mig upp ur sängen imorses och mådde rent ut sagt skit men jag skulle till skolan så var det bara, jag vill inte ha massa sjukdagar och halka efter i fler saker än jag har just nu.
Med en misstänkt feber drog jag mig till badhuset vilket gjorde mig piggare för stunden men ungefär 5 minuter efter att ha kommit ut från badhuset så gick det bara utåt. Struntade i mitt moraltal om att vara i skolan, sängen ropade efter mig, kroppen sa detsamma och då åkte jag hem!

Nu har jag blivit lite piggare så tänkte ta och plocka fram omvårdnadböckerna och läsa på om hjärtsvikt, kanske det ger en boost till kroppen att bli frisk snabbare? Hoppas kan man ju alltid!

Over and out,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar