onsdag 30 mars 2011





































Pic: random

Kom hem tidigt idag efter 2 lektioner, idrott och samhäll. Skönt att vara hemma tidigt för en gångs skull och tanken var att jag skulle ta vara på tiden och läsa på om olika sjukdomar tills imorgon, men så blev dock inte fallet. Somnade nästan direkt när jag kom hem och nu när jag ätit så finns det ju inte så många timmar kvar till plugget. När jag väl började så märkte jag dessutom att häftet som jag fått av min lärare som jag skulle ha till detta provet inte förklarade någonting alls av det som hon kommer ta upp på provet imorgon, kul. Så vad gör jag nu? Jag får sitta och skriva av orsak, symptom, behandling och bemötande från internet på 5 olika demenssjukdomar.. känns det som någon kommer få underkänt imorgon haha?! Galet. Jag får väl hoppas på ren tur helt enkelt. Får ta resten av dagen och gå upp extra tidigt och strunta i sovmorgonen imorgon.. great..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar