lördag 19 mars 2011

17 år i staden


















Src: random

Underbara helg, eller vad säger ni? Vaknade upp strax innan 10 av att solens svaga strålar lyste mig i ansiktet och då kunde jag ju inte ligga kvar i sängen och slösa tid. På senaste tiden har jag blivit något av en morgonmänniska, jag kan inte ligga kvar i sängen för länge för då får jag ont i huvudet, kroppen och blir allmänt seg, tänk er en baksmälla så har ni mig! Tycker hellre att det är skönare att komma upp i tid, med risk för att låta väldigt vuxen så har jag märkt att man hinner med så mycket mer då. Skönt.

Har precis tagit en kopp kaffe och nu ska jag ta och skriva klart lite skolarbeten så jag slipper ha det hängande efter mig. Framöver väntar sjukt mycket skolarbeten så det gäller att ta vara på dagarna på bästa sätt, tråkigt.

Lev livet åt mig okej? haha
Ciaaoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar