torsdag 24 februari 2011

clickclick


















Hur coola är inte dessa skrivmaskinerna då? Ända sedan jag såg den inne på viskan så har jag haft den i mina tankar, men inte finns det plats för någon sådan i mitt rum, nejnej.
Anyway, har sprängande huvudvärk tack vare att tänderna åker hit och dit i munnen på mig som jag vet inte vad, nej det är inte så kul att spänna! Har under hela dagen försökt sitta och skriva på skolarbetet men varför är det så himla svårt att koncentrera sig? Har inte ens kommit hälften på den största delen. Har kommit nästan en femtedel på alla dessa timmar. Jag blir galen!
Ska bege mig till bewellness snart och träna lite med laget. Får skippa spinningen pga förkyldningen men efterträningen blir alldeles lagom!

Latero

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar