torsdag 17 februari 2011

:*













Pic: me

Godmorgon till er som precis har vaknat! Har suttit uppe sedan klockan 9 i morse tack vare någon människa (antagligen telefonförsäljare) som promt skulle ha tag i min mamma, de verkar inte förstå att, nr1: det är lov ffs, det är inte okej att ringa så tidigt hem till någon och väcka en! Nr 2: folk jobbar, i detta hemmet finns det inga hemmafruar, det är Sverige!! Nr3: sluta ringa, vi är inte intresserade ändå!

När jag väl hade avslutat samtalet med kvinnan på andra sidan luren så slängde jag mig tillbaka i sängen för att försöka somna om men nej, det gick inte! Hur blev jag så pigg som annars är världens morgontröttaste person? Fast övertygad om att klockan var åtminstone 11 så drog jag mig upp ur sängen och gjorde mig en rejäl frukost (?) bestående av pyttipanna med stekt ägg och en kopp kaffe, det var då jag chockerat insåg vad klockan var, känner mig väldigt duktig dock!

Nu ska jag ta och  vara en duktig dotter och städa lite där det behövs, vad händer med mig?
Vi hörs laterooon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar