fredag 18 februari 2011

Mysig dag





















Pic: random

I nästan 6h har jag och mamma vandrat omkring i den stora staden Borås och införskaffat oss nya materiella ting. I påsarna låg ett par nya fotbollsskor speciellt för konstgräs, underställsvantar till målvaktshandskar, nya målvaktshandskar, 3par nya plagg till min nya stora kick-ass garderob och tyg till nya gardiner, och nej, jag ska inte ge mig på symaskinen för då slutar det i katastrof! Som tack för hjälpen för att jag under gårdagen städade hela vårat hus så fick jag ett väldigt efterlängtat capodaster till min gitarr, och självklart har jag invigt det!

Väskan är packad inför morgondagen då jag, tillsammans med Brämhults damlag, drar till Tibro och spelar möbelcupen hela dagen. Är taggad som få och längtar tills jag får gå in på planen och spela en riktig cup vilket jag inte gjort på länge! Awesome! :)

Sup& svälj, trevlig helg! SKÅL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar