lördag 18 december 2010

Vänskapslycka och saknad








































Ursäkta den pinsamt dåliga uppdateringen det senaste men det har varit (och är fortfarande) sjukt mycket i skolan. Jag har 3 inlämningar och 2 prov kvar innan vi slutar, ni kanske förstår att jag är stressad då?!

Min fina vän Johanna har varit borta i Paris och gått i skolan där under tre månader och för ca 1h sedan när jag gick hem från en middag hos mina morföräldrar så ser jag henne på avstånd. Det blev ett äkta sound of music springa-och-krama-varandra, ni vet som i slowmotion, och kramandet ledde till att vi tillslut trillade omkull i snön. Vi stod och pratade i evigheter och fortfarande är jag helt till mig. Trodde inte att man kunde sakna någon så mycket på så kort tid! Guess I was wrong! 

Nu ska vi träffas i veckan och ta en ordentlig fika och prata om allt vi missat den senaste tiden!
Vous êtes très aimé Johanna!

Live 'n Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar