onsdag 8 december 2010

Internetfel och ömmande käke
















Bild lånad från Hedbergs Guld och Silver

Jag blir alltid lika sur på vår dator! Jag satt och gjorde ett arbete hela måndagen och internet fungerade heela tiden.. förrutom då jag skulle skicka iväg arbetet bara några minuter innan deadline. Jag får rycket. Detta är alltså förklaringen till min frånvaro här i bloggen! Ni förstår nog!

Idag blir det relativt kort skoldag och sedan fika med tjejerna och så ska jag dessutom försöka köra några fler julklappar! Måste ha klart det denna veckan känns det som annars blir det så stressigt.

Under gårdagen gick jag rakt in i en stolpe/skylt med käken före resten av kroppen.. jag vet, väldigt smidigt gjort! Mitt utanför Hedbergs guld. Fint. Välkommen till min värld! Så har jag iallafall förmodligen ett blåmärke på G och redan en öm haka, great! Jag kan faktiskt inte annat än att skratta åt mig själv, väldigt skickligt!

Nej, back to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar