lördag 11 december 2010

Dreaming people

















För det första.. hur härligt var det inte att Jay vann igår? Sjukt grym han är. Låten passade helt klart bättre hos honom i min mening! Men det är bara vad jag tycker ..!

Dagen har varit lång och klockan är bara kvart över ett! Gick upp vid halv nio och tog bussen en timma senare till friskis med Beckan för ett pass och just nu känns det att man inte tränat på ca två veckor. Körde slut på mig totalt!
Nu sitter jag och skriver lite skolarbete och med en liten gäst vandrandes runt på huvudet.. min undulat DJ!
En jättehärlig liten kille men det är inte så härligt när han tar sina fina toner som är lite för höga rakt i örat på mig! ;)

Om en stund bär det av och öva inför lucia som ska vara kl 15.
I'm off! Live and love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar