lördag 21 maj 2011



















Elle i ena handen, en kopp kaffe i den andra. Drömmer om att solen och värmen ska komma tillbaka, att mina fingrar ska bli otroligt smidiga och smärtfria så att barréackorden kan bli oproblematiska och att jag satt på en strand långt, långt borta och lyssna på hur vågarna rullar in mot stranden och den salta doften från havet, känna havet mellan mina fötter. Suget efter att klicka till mig resan till Puerto Rico (puerto azul) i början av nästa år, helt underbart!
Om nästan exakt 2 veckor så blir jag myndig, jag får gå på krogen och jag får ta körkort.. jag dör av längtan! Under tiden så får jag göra det bästa av situationen, fortsätter dra på strängarna på gitarren och kör järnet det sista av tiden i skolan, 2 inlämningar kvar sedan är allting klart! Har hela veckan att ta igen då jag har varit sjuk och satsat på att varva ner ordentligt.

Igår klättrade vi i berg i skolan, friluftsliv(..) är sjukt höjdrädd, adrenalinet pumpade men jag hade så sjukt roligt och jag ägde bergen.. just saying!
Åter till verkligheten, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar