söndag 24 april 2011

Överfyllda påskägg och nedbrunna påskbrasor



















Src: random

Näst sista dagen på lovet, känns inte alls kul, dock har den inte tillbringats på onödig skit. Tog en ovanligt lång sovmorgon och en och en halv timma senare var jag påväg till min mormor och morfar för påskmiddag med släkten iklädd endast kjol och linne, en riktigt underbar känsla att kunna gå barbent i april!
Väl hos mormor och morfar kan jag inte säga annat än att vi blev övergödda och överrösta med god mat (framförallt en himelskt god varmrökt lax). Jag kunde bokstavligt talat lagt mig ner på marken och rullat hem.. om det varit nedförsbacke dvs.

Nu ska mamma och jag fixa lite popcorn och se på Despicable me för hundraelfte gången, det går inte att tröttna helt enkelt!
Lateroo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar